Ahad, 1 Februari 2009

CABARAN MUFTI - MS 1


Sila klik pada gambar untuk imej lebih besar

9 ulasan:

  1. Selamat menulis Dato, semoga di rahmati Allah selalu.

    BalasPadam
  2. Salam dari Ahli Parlimen Telok Kemang..

    www.telokkemang.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Saya nak tanya kot2 MAINS bole jawab. Baru2 ini surau Rumah Rakyat Sikamat/Desa Permai/Tmn Perwira ada dibuat pagar baru. Ramai yg mengeluh sbb keadaan pagar tu tak 'jemaah- friendly', tutup macam penjara. Susah nak tengok ada aktiviti ke, majlis ilmu ke dll. Budak2 kelas SARA pun belajar macam dlm penjara.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum. tahniah di atas penyiaran wawancara yang membuka minda. negara mempunyai ramai ulama yang berkaliber tetapi tidak mendapat pendedahan sewajarnya. ilmu dan idea tidak dapat dikongsi dengan ramai khalayak kecuali kepada mereka yang mencari. semoga YBhgia Dato' dilembayungi ramat Allah swt.

    BalasPadam
  5. mb n9 kata nak ganti mufti baru..tapi yam tuan kata pengganti mesti dikalangan anak2 almarhum sheikh ahmad saja yg layak..logiknya andai kata sheikh murtadza dh abis kontrak spt mb buduh kata,penganti yg paling layak adalah adik beliau sendiri iaitu sheikh faiz..kene dgn sheikh faiz alamat mampus la kau mb bangang

    BalasPadam
  6. Assalamualaikum tuk..

    Salam ziarah untuk tuk..Saya sekeluarga mendoakan kesihatan tuk berpanjangan dan agar dapat melihat malaysia ini nanti di perintah oleh orang yang Haq dan para mufti lebih berani bersuara,insya Allah

    BalasPadam
  7. Bukankah segala yang terjadi adalah dunia ini atas Izin Allah.
    "Awal agama mengenal Allah" Kalau tak kenal Allah nilah macamnya...

    BalasPadam
  8. Slam,
    Saya mendapat tahu dari pada seseorg di Facebook mngatakan Dato ini peminat bola dan suka pemain seperti Messi..betul ke atau fitnah sahaja..
    Dan Dato juga membenarkan kita mnyokong pasukan bola sepak di Barat seperti MU dan Liverpool yang terang2 memuja syaitan dan mempromosikan logo arak di pakaian anak muda sekarang..harap2 dato boleh menjawan fitnah ini dan menjelaskan kepada saya kerana bg saya percakapan seperti " aku penyokong red devils" pon sudah psti kalam kita menyebut benda yang xbaik..walau pon tanpa sedar..bknkah begitu dato?
    Sila la dato menjawab persoalan ini agar jelas di kalangn anak muda kita sekarang
    (admin pon boleh tolong jawabkan, anak2 dato pon minta la sgt tolong jawabkan)
    sy percaya ini adalah fitnah kepada dato tp saya minta penjelasan dr keluarga dato sendiri supaya kekeruhan ini dapat dibersihkan.
    sekian terima kasih.

    BalasPadam